2009年2月27日 星期五

同樣的,模式。


幾年前發生過...

要是我原本就沒有改變,那我一定不會去注意到...

事情會走在我的預測上?

還是沒有章法的繼續發展?

我希望是後者...

因為前者的下場,酸甜苦辣都不足以形容。

走到那一步時,已經失去味覺了。

無能為力?

並不會...

因為我這裡存在著唯一解,它可以讓一切恢復原狀。

但是這個唯一解目前和我的想法是完全衝突的。

自信引導著我,也毀滅著我。

我還能承受失去嗎?

I don't know......

2 則留言:

匿名 提到...

It has happened a few years ago.
If I did not chage, I would not notice...
Will thing develop as I predict?
Or it just go without order?
I wish it is the latter one...
I fail to taste the conquence of the former, because I already lost my sense of taste.
Helpless?
NO...
Because I have the only solution here, it can recover everything.
But the solution conflicts with my thinking for the time being.
My confidence is leading me and is also destructing me.
Can I afford any lost?
I don't know.....

匿名 提到...

樓上翻譯翻上癮了...