2009年3月10日 星期二

進入最忙碌的時刻。

快要三月中了......

手邊還有很多工作要完成,距離報paper的日子也近了。

系統的進度雖然都在推進中,但是用原來的生活步調繼續的做下去

好像無法做的完美。

該是把時間聚集起來拼的時候了吧~

除了睡飽以外,我要把生活變得更加的緊湊。

最近發生好多事情,常常一消化就要好幾天,坐在電腦前面專心的

時間也相對變短。

不過很多事情也不是嘴巴上說沒關係,心底就真的完全沒事了...

從現在開始,我每天都要認真的做一兩件事。

就算要給自己休息,也不會是一整天。

一通電話、一部電影、一張專輯的音樂,也就夠了~

很希望自己不管在任何方面都有得忙,這樣子我一定會很開心~

時間安排的比例要重新調配。

這表示我要去閉關了嗎?

ㄏ~

我說過我不是神人,不太可能吧...

突然接到我的電話也不用太驚訝,因為那應該就是我在休息的時候...

1 則留言:

匿名 提到...

Time is closing to the middle of March...

I still have plenty of works to finish. Also, the deadline of paper is around the corner.

The progess of system is continuing, and I'm doing it at my pace.

It seems that it can't be done perfectly.

It's time to gather the minutes and give it a strike~

Exccept having sufficent sleep, I will put my life on a tight schedule.

Many things had happend recently and they take me several days to deal with them. Therefore, They has shortened the time that I sit in front of the computer.

Time is reletively being cuttung down.

However, many things are not really cool even I say they are OK.

From now on, I will concentrate on one or two things a day.

Even if I want to rest, it will not be a whole day.

A phonecall, a movie,or An album of musics are enough.

I will be very joyful if I can busying on everythings.

I will rearrange my time.

Does that mean I am going to hibernate?

HA~

I've said that I am not a saint, it's not going to happen.

You don't have to be surprised if you recive my call unexpectedly.
Because, it should be my break time.